خاطراتی به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش

گشت و گذار در جزیره زیبای کیش تنها به بازدید از جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی و بازدید از مراکز خرید لوکس آن محدود نمی شود بلکه کشتی های تفریحی کیش با برنامه های متنوع و بی نظیر در لیست خاص ترین تفریحات این جزیره قرار دارد.

کشتی های تفریحی کیش با اجرای برنامه های موسیقی زنده، برنامه های مهیج و مفرح، اجرای استندآپ کمدی، سرو لذیذترین غذاهای متنوع جنوبی، دریایی، بین المللی و غیره لحظات شاد و مفرحی را برای میهمانان خود فراهم می کنند. در ادامه این مطلب به معرفی کشتی های تفریحی جزیره کیش و بررسی ویژگی ها، خدمات و تفریحات رایج در آن ها پرداخته شده است.

معرفی بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش
به طورکلی کشتی های تفریحی در جزیره کیش به دو دسته کشتی های معمولی و کشتی های آکواریوم تقسیم بندی می شوند. گردشگران در کشتی های معمولی بیشتر محو تماشای زیبایی های سطح آب، مناظر اطراف و رقص دلفین ها می شوند و از برنامه ها و تفریحات سرگرم کننده رایج در کشتی لذت می برند.

یک سفر نیم روزه همراه با کشتی های آکواریوم می تواند تجربه ای بی نظیر و باورنکردنی برای خانواده ها و فرزندان آن ها باشد. گردشگران در سفر همراه با کشتی های آکواریوم با دنیای زیر آب و زیستگاه موجودات دریایی آشنا می شوند. فضای کابین کشتی آکواریوم با نمای شیشه ای و شفاف، منظره ای بی نظیر از خلیج فارس را در برابر دیدگان قرار می دهد.

انواع ماهی های کوچک و بزرگ، لاک پشت، سفره ماهی، طوطیا، مرجان های زنده، لحظات شکار ماهیان توسط دیگر موجودات، مشاهده زندگی آبزیان از فاصله نزدیک تنها در چند سانتی متری شما و از پشت شیشه های آکواریوم قابل مشاهده است.

 

خاطراتی به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش

بینش بیشتر

نام و نام خانوادگی *
شماره همراه: *
در خواست مشاوره در خصوص: *
متن توضیحات ( اختیاری )
پاسخ جمع 1+98 را در فیلد زیر بنویسید ↓

🔔 جهت خروج از سیستم بر روی دکمه زیر کلیک کنید ↓