فروش آپارتمان کرانه 1 جزیره کیش

آگهی دهنده

سِن بنا

تماس بگیرید

تعداد اتاق

1

متراژ

114 متر

قیمت کل

22,800,000,000 تومان

ودیعه

( بدون ودیعه )

اجاره ماهانه

( بدون اجاره )

تعداد کل طبقات ملک

12

طبقه ملک

8

سرویس بهداشتی

2 سرویس

فروش آپارتمان منطقه دامون برج کرنه 1
114 متر یکخواب طبقات بالا آشپزخانه فرنیش
ویو دریا
جهت دریافت فایل های مشابه تماس بگیرید
امکانات برج های کرانه کیش

امکانات موجود در این برج ها شامل: استخر سرپوشیده و رو باز، سونا و جکوزی، سالن های بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن و پیشرفته، سالن بیلیارد و ... می باشد. در این مجموعه پارکی سرسبز و زیبا همراه با وسایل بازی کودکان نیز وجود دارد. وجود سالن هایی برای سمینار ها و ورکشاپ های داخلی و بین المللی، رستوران های بین المللی، کافی شاپ، واحد های مستقل اداری، مراکز فروش، هایپرمارکت از دیگر امتیازات این مجموعه می باشد.
امکانات داخلی برج کرانه کیش

برای کلیه واحد های این برج جدیدترین سیستم های هوشمند به منظور امنیت و آسایش مجهز شده است.آپارتمان های مجهز و شیک مجموعه برج های کرانه کیش با طراحی منحصر به فرد با اتاق های شیک و راحت لابی مجلل، نشیمن زیبا و راحت، آشپزخانه مدرن، باز و زیبا می باشد.
امکانات واحد های کرانه ی کیش

آپارتمان های جنوبی این مجموعه دارای بالکن های سرسبز زیبایی می باشند. فضای واحد ها در این مجموعه ی مسکونی بسیار دلنشین و آرامش بخش می باشد. آپارتمان های این مجموعه علاوه بر تراس و حیاط مستقل طبق نظر و سلیقه ی خریدار می تواند دارای امکاناتی مانند باربیکیو و جکوزی هم باشد. سرویس های بهداشتی در این واحد ها مدرن و دارای شیرآلات با کیفیت خارجی می باشد.

تماس با آگهی دهنده: املاک دکاموند

املاک دکاموند کیش
با ارتباط با سازندگان بزرگ و اطلاع از پروژه‌های آنان در بهترین موقعیت‌های جزیره زیبای کیش، و آگاهی از قیمت‌های مناسب، بهترین فایل‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد.

واتس اپ
تلگرام
ایمیل
فروش آپارتمان کرانه 1 جزیره کیش
نام و نام خانوادگی *
شماره همراه: *
در خواست مشاوره در خصوص: *
متن توضیحات ( اختیاری )
پاسخ جمع 1+98 را در فیلد زیر بنویسید ↓

🔔 جهت خروج از سیستم بر روی دکمه زیر کلیک کنید ↓